ליצירת קשר

השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר

    עיכוב יציאה מהארץ

    לטייל בחו"ל, לצאת לחופשה משפחתית או לנסוע לפגישת עסקים חשובה – אלו הן רק כמה מהסיבות הנפוצות שבגללן אנו יוצאים מהארץ. אך מה קורה כאשר בשל חובות העבר, אנו מגלים שאנו מעוכבים ביציאה מהארץ ואיננו יכולים להגשים את התוכניות שלנו? עיכוב יציאה מהארץ הוא צעד משפטי שנושה יכול לנקוט כדי למנוע מחייב לעזוב את הארץ כל עוד לא שילם את חובותיו. מדובר במצב מתסכל ומלחיץ, אך חשוב לדעת שאתם לא לבד ושיש דרכים להתמודד עם הבעיה בעזרת עורך דין המתמחה בתחום.

    תפקידו של עורך הדין במקרים כאלה הוא קריטי. ראשית, הוא ינתח את המצב המשפטי שלכם, יבדוק את תקפות עיכוב היציאה ואת האפשרויות העומדות בפניכם. בהתאם לנסיבות, הוא יוכל להגיש בקשה לביטול עיכוב היציאה, להציג הסדר תשלומים מול הנושים או לנהל משא ומתן על גובה החוב ותנאי ההחזר.

    נקלעתם למצב של עיכוב יציאה מהארץ בשל חובות? אל תנסו להתמודד עם זה לבד. ככל שתפנו לעזרה משפטית מוקדם יותר, כך גדלים הסיכויים לפתרון יעיל ומהיר של הבעיה. עם הסיוע הנכון, תוכלו להסיר את העיכוב, להסדיר את החובות ולצאת לדרך חדשה ללא חובות.

    במידה וקיים חשש שהוצא כנגדכם צו יציאה מן הארץ, ניתן לפנות למוקד השירות של רשות האוכלוסין בטלפון 3450*. לצורך כך, יש להצטייד מראש במספר דרכון, תאריך הוצאתו ושנת הלידה. לחילופין, ניתן לבדוק צו זה במערכת הזדהות לאומית.

    במידה והוצא כנגדכם צו יציאה מן הארץ, עורך הדין שי אוחיון, מומחה בנושא חדלות פירעון ומחיקת חובות, מזמין אתכם לפנות אליו לייעוץ מקצועי. עם ניסיון עשיר בהתמודדות עם מקרים של עיכוב יציאה מהארץ, עו"ד אוחיון ישמח לבחון את המקרה שלכם, לגבש אסטרטגיה משפטית מתאימה ולהעניק לכם את התמיכה לה אתם זקוקים כדי לפתור את הסוגייה ולהמשיך הלאה. צרו קשר עוד היום ואפשרו לעו"ד לסייע לכם לממש את הפוטנציאל שלכם.

    ליצירת קשר

    השאירו את הפרטים ואנו ניצור אתכם קשר



      קידום עורכי דין קידום עורכי דין